Thursday, February 22, 2007

aku dan dia.

Bila aku marah


Rasa diri lemah


Dia mengingatkan aku dengan kalimah


Dan menenangkan aku dengan hikmah



Bila aku rasa serabut


Buat kerja kalut


Kepada dia aku mengadu


Dia berikan ilham padaku



Bila aku rasa kehilangan

Juga tatkala keseorangan

Dia berikan aku ayat penenang

Mengubat aku dengan kasih sayang



English version:

Title: me and him.



When I feel rage
and when my body weak
He reminds me with kalimah
and reminds me with hikmah



when I feel tangled
doing work in haste
to him I surrender
he gives me ideas



when I feel lost
also when I feel alone
he gives me words that calm
and comfort me with love

Labels:

Posted by Miss Aini @ 1:18 PM

Read or Post a Comment

assalamualaikum...
sulup girl... hahahaha!

Posted by Blogger Sunan_Jati @ 12:43 AM #
 

i like your poems...:)

Posted by Blogger sh5a @ 7:39 PM #
 

nice poem..!

Posted by Blogger Noor Aisyah. @ 12:20 AM #
 
<< Home